Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг
«Реабілітовані історією»
Інститут історії
України
НАН України
Служба
безпеки
України
Український інститут
національної
пам"яті
Українське
культурно-просвітницьке
тов-во «Меморіал» ім. В. Стуса
Національна спілка
краєзнавців
України
 
   
 
  1. Новини
    1. Різниця між рівнями англійської мови: від початківця до володіння
    2. Книги для вивчення англійської мови
    3. Балконы в современных условиях строительства
    4. Що треба зробити, щоб продати будинок?
    5. Дослідження у дипломній роботі: вибір методів та їх застосування
    6. Honda: світовий лідер в автомобільній та мотоциклетній промисловості
    7. Історія успіху: Як ALTMIR став одним з провідних інтернет-магазинів в Україні
  2. Про нас
    1. Головна редколегія "РЕАБІЛІТОВАНІ ІСТОРІЄЮ"
  3. «Реабілітовані історією»
    1. Автономна Республіка Крим
    2. Вінницька область
    3. Волинська область
    4. Дніпропетровська область
    5. Донецька область
    6. Житомирська область
    7. Закарпатська область
    8. Запорізька область
    9. Івано-Франківська область
    10. Київська область
    11. Кіровоградська область
    12. Луганська область
    13. Львівська область
    14. Миколаївська область
    15. Одеська область
    16. Полтавська область
    17. Рівненська область
    18. Сумська область
    19. Тернопільська область
    20. Харківська область
    21. Херсонська область
    22. Хмельницька область
    23. Черкаська область
    24. Чернівецька область
    25. Чернігівська область
  4. Журнал «З архівів ВУЧК-ГПУ-НКВД-КГБ»
    1. 2021
    2. 2020
    3. 2019
    4. 2018
    5. 2017
    6. 2015
    7. 2014
    8. 2013
    9. 2012
    10. 2011
    11. 2010
    12. 2009
    13. 2008
    14. 2007
    15. 2006
    16. 2005
    17. 2004
    18. 2003
    19. 2002
    20. 2001
    21. 2000
    22. 1999
    23. 1998
    24. 1997
    25. 1995
    26. 1994
  5. Національний банк репресованих
  6. Інші видання
  7. Демонстраційний зал
  8. Контактна інформація

Національна академія наук України
Президент України
Кабінет Міністрів України
Верховна Рада України



Дослідження є невід'ємною частиною будь-якої дипломної роботи. Вибір методів та їх застосування – це ключовий аспект успішного захисту диплома. У цій статті ми розглянемо, які методи досліджень використовуються у дипломних роботах, та як їх застосовувати для досягнення найкращих результатів.

Вибір методів та їх застосування:

1. Дослідження на основі літературного огляду

Цей метод заснований на аналізі вже існуючих досліджень та публікацій на тему, що вивчається у дипломній роботі. При цьому необхідно звернути увагу на актуальність та достовірність джерел, щоб уникнути некоректної інтерпретації результатів. Для виконання цього методу необхідно:

  • Визначити тему дипломної роботи та провести пошук літератури з цієї теми.
  • Оцінити актуальність джерел та відібрати найбільш значущі для дослідження.
  • Проаналізувати дані, вилучені з літератури, та зробити висновки на основі одержаних результатів.

2. Дослідження на основі опитування

Цей метод передбачає проведення опитування серед певної аудиторії для одержання первинних даних. Для його застосування необхідно:

  • Визначити мету дослідження.
  • Визначити аудиторію, яка братиме участь у опитуванні.
  • Створити опитувальник та визначити методи його поширення.
  • Опрацювати отримані дані та зробити висновки на основі результатів опитування.

3. Дослідження на основі спостереження

Цей метод ґрунтується на спостереженні за певними процесами чи явищами. Він може використовуватися у різних галузях, наприклад, у медицині чи соціології. Для його застосування необхідно:

  • Визначити мету дослідження.
  • Визначити параметри спостереження та визначити критерії їх оцінки.
  • Провести спостереження та зафіксувати результати.
  • Проаналізувати дані та зробити висновки на основі результатів спостереження.

4. Дослідження на основі експерименту

Цей метод передбачає проведення певних дій або впливів на об'єкт, що вивчається, і оцінку реакції на це. Для застосування методу експерименту необхідно:

  • Визначити мету дослідження.
  • Визначити об'єкт експерименту та параметри, які змінюватимуться.
  • Сформувати групи об'єктів та провести експеримент.
  • Проаналізувати отримані дані та зробити висновки на основі результатів експерименту.

5. Кейс-дослідження

Цей метод ґрунтується на аналізі певного випадку чи ситуації, що відображає проблему, що вивчається у дипломній роботі. Для його застосування необхідно:

  • Визначити проблему, яку слід дослідити.
  • Знайти кейс, що відображає цю проблему.
  • Аналізувати отримані дані та робити висновки на основі аналізу.

У дипломній роботі вибір методів досліджень відіграє ключову роль у досягненні успішного захисту. Визначення мети дослідження та правильний вибір методів дозволяють отримати найбільш достовірні та актуальні результати. Для кожного методу дослідження необхідно визначити параметри, які змінюватимуться, і правильно обробити отримані дані для отримання точних результатів. Крім того, необхідно враховувати актуальність джерел та уникати некоректної інтерпретації результатів.

Важливо пам'ятати, що вибір методів досліджень залежить від галузі, в якій проводиться дослідження, та цілей, які ставить перед собою автор дипломної роботи. Наприклад, в соціології дослідження на основі опитування можуть бути найбільш ефективними, а в медицині дослідження на основі експерименту можуть дати більш точні результати.
Також важливо враховувати обмеження, пов'язані з проведенням досліджень, наприклад, обмеження часу, фінансові обмеження та доступність ресурсів. Правильне планування та організація дослідження дозволяють впоратися з цими обмеженнями та отримати найкращі результати.

У компанії на5ку допомагають з підготовкою дипломних робіт у всіх містах з ВНЗ серед яких звичайно ж Київ, Дніпро, Одеса, Харків та інші

Загалом вибір методів досліджень та їх застосування є важливою частиною дипломної роботи. Правильний вибір методів досліджень дозволяє отримати достовірні та актуальні дані, які можуть бути використані для прийняття рішень у різних галузях та підприемствах.